Veel gestelde vragen

Algemene vragen

Wat verkopen jullie?

Wij verkopen drone artikelen. Wij zijn gespecialiseerd in race drones.

Hoe lang bestaan jullie al?

Wij zijn in eind 2017 begonnen met het idee en vanaf 1-1-2018 begonnen met de verkoop.

Hebben jullie een eigen voorraad?

Ja. Al onze producten hebben wij op voorraad liggen. Staat er bij een product “Uitverkocht” of “Beschikbaar via nabestelling” dan hebben wij het al ingekocht bij onze leverancier of dan hebben wij het momenteel niet op voorraad. Bel ons op 085-0609343 om de huidige status van het product te vragen dan kunnen wij meteen een tijdsindicatie geven.

Zijn jullie een geregistreerde onderneming?

Ja. Wij staan geregistreerd bij de Kamer van Koophandel te Breda onder archiefnummer 70411980 (KvK nummer).

Betaling

Welke betaalmethodes hebben jullie?

Wij ondersteunen momenteel de volgende betaalmethodes: iDeal, Bancontact, PayPal en Credit Card.

Kan ik ook een bankoverschrijving maken?

Neem contact op met onze klantenservice (support@dronecentral.nl) om te informeren naar de mogelijkheden om te betalen via bankoverschrijving.

Verzending

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen binnen Nederland €5,75 per bestelling ongeacht het aantal artikelen. Of €3,80 voor in brievenbuspakje.

Welke vervoerders gebruiken jullie?

Wij gebruiken alleen DPD en PostNL (DHL in sommige gevallen). Dit doen wij omdat het erg veel in kosten scheelt voor de consument. Ook is het zo met DPD dat het makkelijker is om je pakketje later te laten bezorgen of toestemming geven dat het voor je deur mag worden gelegd. Mocht je hierover vragen hebben kan je ons altijd bellen of mailen.

Kan mijn bestelling worden afgeleverd op een servicepunt?

Ja dat kan! Vink het bolletje “Servicepunt levering” aan en selecteer op de afreken pagina je gewenste servicepunt.

Ik woon in België. Leveren jullie ook in België?

Ja! Onze Belgische klanten kunnen ook bestellen. De pakketten worden via DPD verzonden.

Leveren jullie ook aan servicepunten in België?

Nog niet. Wij zijn het wel van plan om servicepuntlevering uit te breiden naar België. Wanneer weten we nog niet.

Retour

Hoe gaat het retour proces in zijn werk?

Eerst neem je contact met ons op om een retour aan te melden. Je krijgt dan een RMA nummer dat je op het retour formulier zet en de gegevens invult. Vervolgens stuur je dit formulier terug naar ons via de mail. Dan mag het pakket worden verzonden naar ons. Doe je dit niet dan bestaat de kans dat we niet weten van wie het is (er wordt dan geen terugbetaling verricht.). Het zou een pré zijn als je het formulier uitprint en bij de zending stopt. Dat scheelt veel tijd voor ons. Let op: al de kosten die gemaakt worden voor een retour zijn voor de koper. Tenzij anders aangegeven.

Ik heb mijn geld nog niet terug, wat nu?

Een terugbetaling wordt gemaakt zodra wij de retourzending hebben ontvangen. Dan word er een inspectie gedaan of het product nog verkoopbaar is. Is dit niet het geval dan worden die kosten ingehouden op de terugbetaling.

  • iDeal terugbetaling: 3 tot 10 werkdagen
  • PayPal: 2 tot 12 werkdagen
  • Credit Card: 2 tot 12 werkdagen
  • Bancontact: 3 tot 10 werkdagen

In sommige gevallen zijn terugbetalingen van iDeal terug in 48 uur.

Let op: verzendkosten worden niet terugbetaalt tenzij anders aangegeven.

Mijn vraag staat er niet tussen. Wat nu? Je kan ons altijd bellen op 085 – 06 09 343, een mailtje sturen of het contact formulier invullen.